Meklēt

Preses relīzes

Ieskandinot vasaras sezonas sākumu, 26.maijā Dzintaru pludmalē aizvadīts “Vislatvijas saldējuma festivāls”, kas pulcēja desmitiem tūkstošiem saldummīļu. Kopumā festivālā apēsts rekordliels saldējumu daudzumus – apmēram 4 tonnas jeb 45 tūkstoši porcijas, starp kuriem bija gan dažādi iecienīto zīmolu “Ekselence”, “Pols”, “Tio”, “Kārums” un “Rasēns” saldējumi, gan tādu Latvijas mājražotāju kā “Marybella”, “Gogelmogels”, “Skrīveru mājas saldējums”, “Rullējums”, “Grasbergs” un “Siguldas saldējums” atvēsinošie gardumi. Pasākumu organizēja Latvijas vadošais piena pārstrādes uzņēmums Food Union - tradicionālo Jūrmalas Kūrorta svētku ietvaros.

Izvēlēta jaunā Jūrmalas saldējuma garša

Jūrmala jau otro gadu pēc kārtas kļuva par mājvietu “Vislatvijas saldējuma festivālam”, tāpēc pasākuma viesiem bija unikāla iespēja balsot par to, kāda būs jaunā “Jūrmalas saldējuma” garša. Sīvā konkurencē starp četrām piedāvātajām iespējām par līderi, kas visvairāk iegaršojās festivāla dalībniekiem, kļuva saldējums, kas simboliski līdzinās dzintaram - karameļu saldējums ar sāļo karameļu mērci un karamelizētu cukuru.

“Saulains un silts laiks, skaista pludmale un daudz smaidīgu cilvēku, kuriem garšo saldējums – tās ir tikai dažas lietas, kas raksturo to, cik fantastisks bija “Vislatvijas saldējuma festivāls”. Sakām lielu paldies ikkatram Jūrmalas Kūrortsvētku viesim, kurš iegriezās pie mums ciemos, un vēlam tik pat pozitīvu un gardu mirkļu bagātu turpmāko vasaru,” saka Sandra Usačeva, Food Union saldējuma zīmola vadītāja.

Koncerti, spēles un aktivitātes

 “Vislatvijas Saldējuma festivāla” programmā līdzās simtiem dažādu saldējuma veidu un  aizraujošām aktivitātēm un konkursiem papildināja arī koncerti no tādiem pašmāju mūziķiem kā Carnival Youth, Elza Rozentāle, Evilena Protektor un MC Orķestris. Bet par pasākuma vadīšanu rūpējās Jānis Romanovskis un Oskars Lepers.

Gardēžu saldējums “Ekselence” festivāla viesus aicināja uz pop-up kafejnīcu, kur baudīt “Ekselence” desertus, un īpaši iekārtotu fotostudiju. Leģendārais saldējums “Pols” piedāvāja uzkāpt uz lielformāta šūpuļzirdziņa, nobildēties ar “Pols” lāci, tad uzspēlēt 80. un 90. gadu leģendārās spēles Super Mario, Teenage Mutant Ninja Turtles, Street Fighter u.c.  Savukārt saldējuma zīmols “Tio” piedāvāja iespēju ienirt bumbiņu baseinā, baudīt saldējuma kokteiļus un piedalīties radošajās darbnīcās. Bet biezpiena saldējums “Kārums” aicināja uz Lidotavu un Makšķerēšanas spēli ar vārnēnu mantiņām.

Jaunais saldējuma zīmols “Rasēns” pārsteidza ir īpašu atrakciju – Slaklainingu, kurā ikviens varēja pārbaudīt savas līdzsvaru, staigājot pa elastīgu virvi, vai vērot akrobātikas paraugdemostrējumus. Tāpat “Rasēns” aicināja jauniešus uz Youtube kanāla “RasēnsTV” MeetUp, kura laikā bija iespējams satikt tā vadītājus - Joret, SindijaLo, Laurlācis un Lotu Ulmani, un piedalīties kastingā par iespēju piedalīties nākamās sezonas sērijās.

 

 

04.10.2018 12:00

“Kārums” iegūst galveno balvu Latvijas Mīlētāko zīmolu topā 2018

Piena produktu zīmols “Kārums” saņēmis “Grand Prix” balvu ikgadējā “Mīlētāko zīmolu topa 2018” apbalvošanas ceremonijā.  Balva zīmolam tika piešķirta par visvairāk iegūto punktu skaitu visās topa kategorijās kopā, respondentiem novērtējot gan zīmola atpazīstamību un pozitīvo tēlu, gan “Kārums” produktu kvalitāti.

Lasīt vairāk
06.09.2018 14:24

Food Union iegūst četras godalgas starptautiskajā pārtikas izstādē “Riga Food 2018”

Latvijas vadošā piena pārstrādes uzņēmuma Food Union ražotnes “Rīgas Piena kombināts”, “Rīgas piensaimnieks” un “Valmieras piens” starptautiskajā pārtikas izstādē “Riga Food 2018” ieguva četras godalgas par izcilas kvalitātes pārtikas produktiem, apliecinot uzņēmuma augstos kvalitātes standartus produktu pagatavošanā. Divas sudraba un divas bronzas medaļas piena produktu kategorijās ieguva biezpiena sieriņš Kārums ar mango, raudzētā piena dzēriens Lakto ar ābolu garšu, biezpiena krēms Kārums ar zemenēm un ērkšķogām un Limbažu piena kefīrs.

Lasīt vairāk
05.09.2018 13:59

Saldējuma zīmols Pols saņēmis ADWARDS 2018 apbalvojumu par labāko vides reklāmu

Šogad saldējums Pols ir iekarojis patērētāju sirdis ar asprātīgu, spilgti pamanāmu vides reklāmu “Nekad neesmu bijis vafelē”. To novērtēja ne vien iedzīvotāji visā Latvijā, bet arī radošās izcilības festivāla ADWARDS žūrija.

Lasīt vairāk
Vairāk jaunumu

Mediju kontaktpersona

Ērika Kirsone-Kriviņa 

As "Rīgas piena kombināts" sabiedrisko attiecību konsultante

erika.kirsone-krivina@mmacomms.lv

+371 26390540