Meklēt

Preses relīzes

Šogad saldējums Pols ir iekarojis patērētāju sirdis ar asprātīgu, spilgti pamanāmu vides reklāmu “Nekad neesmu bijis vafelē”. To novērtēja ne vien iedzīvotāji visā Latvijā, bet arī radošās izcilības festivāla ADWARDS žūrija.

Balva tika piešķirta kategorijā "Vides reklāma" apakškategorijā "Komercreklāma".  “Leģendārajam zīmolam Pols, kas ir viens no senākajiem saldējumiem Latvijā, šī vasara bija patiesi žilbinoša. Patērētājus iepriecināja gan tā reklāma, gan arī pats saldējums, par ko liecina pārdošanas rezultāti – Pols šogad ir pirktākais saldējums Latvijā! Turklāt to arvien vairāk iecienījuši arī mūsu kaimiņi – Lietuvā saldējuma Pols pārdošanas apjomi vasaras periodā palielinājās par 55%, salīdzinot ar pagājušo gadu,” stāsta Sandra Usačeva, Food Union saldējuma zīmolu vadītāja.

Festivāls ADWARDS, norisinoties jau trīspadsmito reizi, sumina pašus radošākos prātus. Labākos darbus noteica vietējā un starptautiskā žūrija 10 pazīstamu reklāmas, dizaina, mediju un saistīto industriju sastāvā. Savukārt žūrijas vērtējumam tika nodoti kā reklāmistu, tā grafikas dizaineru, tekstu autoru, digitālo prātu, fotogrāfu, drukas mākslinieku, radošo un māksliniecisko direktoru, režisoru un operatoru, kā arī produktu, iepakojumu dizaineru darbus.

14.01.2019 17:31

Projekts „SIA “Rīgas Piensaimnieks” ražošanas apjoma palielināšana un jaunu produktu ieviešana”

Projekta mērķis:

Īstenot investīciju projektu, veikt ieguldījumus jaunu tehnoloģisko līniju iegādē, palielināt SIA “Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņu un jogurta ražošanas apjomus, ieviest ražošanā jaunus produktus un palielināt SIA “Rīgas Piensaimnieks” neto apgrozījumu.

Lasīt vairāk
13.12.2018 12:00

Izdota rokasgrāmata par koši pelēko latvieti – iepazīsim paši sevi!

Grāmata “Latvietis. 100 nacionālās īpatnības”, kuru sastādījis, skaidrojis un komentējis Ilmārs Šlāpins, ir stāsts par mums pašiem jeb rokasgrāmata par koši pelēko latvieti. Tā tapusi sieriņa Kārums virsvadībā, apkopojot tipisko latviešu spilgtākās īpatnības – vērojot viņus, izzinot domas, klausoties izteikumus, – tādā veidā atklājot patieso simtgades latviešu tēlu.

Lasīt vairāk
12.12.2018 13:00

“RASĒNS” KLĀSTAM PIEVIENOJAS DIVI JAUNI JOGURTI AR KONFEKTĒM

Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums Food Union ir paplašinājis bērnu iecienītā zīmola Rasēns produktu klāstu ar diviem jauniem jogurtiemTie ir pieejami ar vaniļas un zemeņu-banānu garšu, un tos papildina piena šokolādes konfektes cukura glazūrā.

Lasīt vairāk
Vairāk jaunumu

Mediju kontaktpersona

Ērika Kirsone-Kriviņa 

As "Rīgas piena kombināts" sabiedrisko attiecību konsultante

erika.kirsone-krivina@mmacomms.lv

+371 26390540