Meklēt

Preses relīzes

Pateicoties lielai pircēju aktivitātei, šogad “Rasēns” labdarības akcijā “Smiekli ārstē!” ziedo 17 349 EUR Dr.Klaunu atbalstam. Kopumā akcijas ietvaros tika iegūti 44 149 EUR, kas dos iespēju piecus mēnešus nodrošināt Dakteru Klaunu darbu Latvijas slimnīcās – vairot mazo pacientu prieku un labsajūtu grūtos brīžos.

Jau piekto gadu pēc kārtas Dakteru Klaunu ilggadējs partneris ir Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union”. Lai Dakteri Klauni varētu turpināt iepriecināt mazos pacientus slimnīcās visā Latvijā, uzņēmums ziedoja 1 eiro centu no katra iegādātā “Rasēna” produkta kampaņas laikā.

“Bērnībā gūtās atmiņas par slimnīcas apmeklēšanu var palikt prātā uz visu mūžu. Tāpēc no sirds priecājamies, ka, pateicoties bērnu iecienītā zīmola “Rasēns” sadarbībai ar Dr.Klauniem, mazo pacientu ārstēšanās un atveseļošanās process var kļūt emocionāli vieglāks un patīkamāks. Liels paldies visiem pircējiem, kuri “Smiekli ārstē” akciju atbalstīja, iegādājoties “Rasēns” pieniņus, jogurtus un saldējumu – šogad jūs bijāt vēl aktīvāki, kā rezultātā ziedotā summa ir sasniegusi jau vairāk nekā 17 tūkstošus eiro,” saka Food Union mārketinga direktore Ieva Ražinska.

Pusotra mēneša laikā ziedot “Dr. Klauna” programmai bija iespējams, kā pērkot “Rasēns” produktus, tā arī ziedot veikalos “Rimi” un “Supernetto” izvietotajās ziedojumu kastītēs, , veicot pārskaitījumu biedrībai “Dr. Klauns” un zvanot pa ziedojumu tālruni. Papildu “Rasēns” ziedojumam, 25 392 EUR ir ziedojuši “Rimi” klienti, savukārt ziedojumu tālruņa pienesums šai labdarības akcijai bijis 1800 EUR.

 “Sakām lielu paldies ikvienam ziedotājam, jo tikai šādi varam nodrošināt atbildīgu un nepārtrauktu Dakteru Klaunu darbu. Tāpat sakām paldies arī par ikviena morālo atbalstu un pozitīvajām atsauksmēm, ko saņemam ļoti daudz. Tas bieži vien ir vēl svarīgāks par materiālo un dod spēku un pārliecību, ka esam nepieciešami, ka mums jāturpina savs darbs un attīstība. Sešos gados Dakteri Klauni ne tikai Bērnu Klīniskās universitātes slimnīcas (BKUS), bet arī vairākās citās Latvijas slimnīcās, strādājot ar bērniem, ir pierādījuši, ka, lai cik nepatīkama ir slimība, atveseļošanās procesā vitāli svarīgi atrast vietu smaidam, siltumam un cerībai. Reizē mums ir jārēķinās ar to, ka bērni slimnīcās nonāk dažādi – kāds ir nokļuvis intensīvajā terapijā vai neatliekamajā palīdzībā, kāds jau vairākus mēnešus vai pat gadus cīnās ar vēzi, ir bērni ar īpašajām vajadzībām, vai tie, kuri palikuši bez tuvāko cilvēku aprūpes un siltuma. Katram no viņiem ir vajadzīga sava pieeja. Tas nozīmē, ka Dakteriem Klauniem ir jāturpina nepārtraukti augt un profesionāli attīstīties, lai atrastu pareizos risinājumus un atbalstītu katru no bērniem. Ja mēs vēlamies ne tikai runāt, bet arī rīkoties, tam ir vajadzīgi līdzekļi,” pieredzē dalās biedrības Dr.Klauns vadītāja Marianna Milovska.

Biedrība “Dr. Klauns” kā sabiedriska labdarības organizācija darbojas kopš 2012. gada, un tās pārstāvji – 35 profesionāli medicīnas klauni – katru dienu dodas uz Bērnu Klīniskās universitātes slimnīcu un citām slimnīcām Latvijā, lai psiholoģiski palīdzētu bērniem, atvieglojot mazo pacientu ikdienu, kamēr tie uzturas slimnīcā. Dakteru Klaunu projektu biedrība “Dr.Klauns” īsteno sadarbībā ar Bērnu klīniskās universitātes slimnīcu un ar Izraēlas vēstniecības, Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmuma “Food Union“ un Pētera Avena labdarības fonda “Paaudze” atbalstu. 

 

15.11.2018 10:44

IEGULDA 1,12 MILJONUS EIRO ZĪMOLA “LAKTO” ATTĪSTĪBĀ

Turpinot līdzšinējo stratēģiju ražot veselīgus, augstas pievienotās vērtības produktus, Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” ir veicis kompleksas investīcijas 1,12 miljonu eiro apmērā raudzēta piena produktu zīmola “Lakto” attīstībā. Rezultātā ir būtiski pilnveidota “Lakto” receptūra, ieviesta jauna vizuālā identitāte un iegādāta jauna produktu ražošanas līnija.

Lasīt vairāk
30.10.2018 10:18

“Food Union” investē 2,4 miljonus eiro četru jaunu ražošanas iekārtu iegādē

Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union, turpinot darbu pie svaigo piena produktu Izcilības centra izveides, iegādājies četras jaunas ražošanas līnijas. Tās visas jau ir piegādātas uz Rīgu un dažas no tām darbu uzsāks jau šī gada laikā. Kopējais investīciju apmērs, kas ieguldīts iekārtu iegādē, ir vairāk nekā 2,4 miljoni eiro. 

Lasīt vairāk
04.10.2018 12:00

“Kārums” iegūst galveno balvu Latvijas Mīlētāko zīmolu topā 2018

Piena produktu zīmols “Kārums” saņēmis “Grand Prix” balvu ikgadējā “Mīlētāko zīmolu topa 2018” apbalvošanas ceremonijā.  Balva zīmolam tika piešķirta par visvairāk iegūto punktu skaitu visās topa kategorijās kopā, respondentiem novērtējot gan zīmola atpazīstamību un pozitīvo tēlu, gan “Kārums” produktu kvalitāti.

Lasīt vairāk
Vairāk jaunumu

Mediju kontaktpersona

Ērika Kirsone-Kriviņa 

As "Rīgas piena kombināts" sabiedrisko attiecību konsultante

erika.kirsone-krivina@mmacomms.lv

+371 26390540