Meklēt

Preses relīzes

Šī gada pirmajā pusgadā, salīdzinot ar aizvadīto gadu, pieprasījums pēc Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmuma Food Union ražotā saldējuma vietējā tirgū ir pieaudzis par 25%. Kopumā uzņēmums šīs sezonas laikā pārdevis gandrīz 2500 tonnas saldējuma, tādējādi uzstādot rekordu un sasniedzot lielāko realizētā saldējuma apjomu pēdējo piecu gadu laikā.

“Šogad laikapstākļi īpaši priecē pēc saules un saldējuma izsalkušos Latvijas iedzīvotājus. To apliecina arī pārdošanas rezultāti, kas pārsniedza plānotos apjomus par 20%. Saldējums ir ļoti iecienīts produkts, lai atvēsinoties svelmes laikā. Visbiežāk šim nolūkam iedzīvotāji izvēlas TIO plombīra saldējumu, klasisko Pola saldējumu un Karlsons saldējumu ar upeņu-ābolu zapti. Turklāt mēs novērojam, ka vietējie saldējuma baudītāji labprāt nogaršo arī jaunās saldējuma garšas,” stāsta Food Union saldējuma zīmolu vadītāja Sandra Usačeva.

Skatoties uz šī gada pirmo pusgadu, visvairāk saldējumu tika apēsts maijā, kas pārsteidza ar augstu un vasarīgu gaisa temperatūru. Straujāko pārdošanas apjoma pieaugumu pirmajā pusgadā piedzīvoja zīmola Pols saldējums gan uz kociņa (30% pieaugums salīdzinājumā ar pagājušo gadu), gan arī Pols saldējums cukura vafeļu glāzītē (pieaugums par 28%).

Veiksmīgi sevi tirgū ir pierādījuši visi Food Union šī gada saldējuma jaunumi. Īpaši iecienīts kļuvis jaunais saldējums Pols Citrons. Tāpat patērētāji iemīļojuši arī jaunos zīmola Rasēns saldējumus un gardēžu zīmola Ekselence patriotisko saldējumu “Simts Latvijai”, kas radīts īpaši par godu Latvijas 100 gadu jubilejai. Kā tika ziņots iepriekš, Food Union šogad nācis klajā ar astoņiem saldējuma jaunumiem, papildinot tādu iecienītu zīmolu klāstu kā Ekselence, Kārums, Pols un Tio, kā arī tika radīts pilnīgi jauns saldējums uz kociņa – Rasēns.

Ievērojami palielinājušies pārdošanas rezultāti ielu tirdzniecības stendos, kas salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu ir auguši par 17%. Vispopulārākais saldējums līdzņemšanai un ēšanai turpat uz ielas ir klasiskais Pols saldējums uz kociņa. Savukārt visvairāk saldējumu bumbiņās pērk Ekselence gardēžu saldējumu ar Rīgas Balzāma, upeņu un brownie cepumu garšu.

Lai gan maijā ir bijuši vislabākie saldējuma pārdošanas rezultāti, tomēr lielākie saražotā saldējuma apjomi tika sasniegti jūnijā – 1338 tonnas saldējuma. Tas ir lielākais vienā mēnesī saražotā saldējumā apjoms Food Union vēsturē.

Uzņēmums pārstāv tādus saldējuma zīmolus kā Ekselence, Pols, Kārums, Tio, Nu Smoothie, Karlsons un Rasēns, ieņemot vadošās pozīcijas saldējuma tirgū Latvijā, pārsniedzot 50% tirgus daļas.

Kā jau ziņots iepriekš, skatoties uz kopējiem rezultātiem, Food Union aizvadītajā gadā saglabājis kopējo apgrozījumu 2016.gada līmenī, tam sasniedzot gandrīz 116 miljonus eiro. Food Union uzņēmumu grupā ietilpstošās AS Rīgas piena kombināts un tās meitas uzņēmuma AS Valmieras piens kopējais apgrozījums 2017.gadā sasniedza 82,4 miljonus eiro, bet SIA Rīgas piensaimnieks apgrozījums bija 33,5 miljoni eiro. Food Union grupas kopējā bruto peļņa Latvijā 2017.gadā sasniedza 24,2 miljonus eiro apmēru. 

Pērn Food Union izdevies būtiski palielināt eksporta ieņēmumus, kas sasniedza 11,9 miljonus eiro, kas ir teju par 18% vairāk nekā 2016. gadā. Galvenie eksporta tirgi 2017. gadā bija Azerbaidžāna, Lietuva, Krievija un Igaunija, vienlaikus ievērojami palielināti arī Food Union produkcijas eksporta apjomi uz Igauniju un Dāniju.

29.11.2018 17:24

Rīgas Piena Kombināts īsteno pētījumu par jaunu saldējuma produktu izstrādi

AS „Rīgas Piena Kombināts” īsteno individuālo pētījumu numurs 1.2.1.1/16/A/004 “Jaunu saldējuma produktu izstrāde” Latvijas pārtikas kompetences centra (turpmāk - LPKC) projekta  ietvaros.

Lasīt vairāk
27.11.2018 9:40

Ksenija Andrijanova: ko vajag zināt par cukuru

Cukurs ir viens no tiem pārtikas produktiem, kas jau gadu desmitiem ir skandālu un strīdu iemesls — vieni uzskata, ka tā ir baltā nāve, un pat kripatiņa cukura neatgriezeniski bojā veselību, kamēr citi patērē cukurotus ēdienus un dzērienus, bēdu nezinot. Kā vienmēr, taisnība ir kaut kur pa vidu. Vidusceļa meklējumos, vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” kopā ar uztura speciālisti, uzturzinātnes maģistri Kseniju Andrijanovu piedāvā  apskatu par to, cik daudz cilvēkam jāpatērē cukurs un kā panākt tā samērīgu lietošanu.

Lasīt vairāk
15.11.2018 10:44

IEGULDA 1,12 MILJONUS EIRO ZĪMOLA “LAKTO” ATTĪSTĪBĀ

Turpinot līdzšinējo stratēģiju ražot veselīgus, augstas pievienotās vērtības produktus, Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” ir veicis kompleksas investīcijas 1,12 miljonu eiro apmērā raudzēta piena produktu zīmola “Lakto” attīstībā. Rezultātā ir būtiski pilnveidota “Lakto” receptūra, ieviesta jauna vizuālā identitāte un iegādāta jauna produktu ražošanas līnija.

Lasīt vairāk
Vairāk jaunumu

Mediju kontaktpersona

Ērika Kirsone-Kriviņa 

As "Rīgas piena kombināts" sabiedrisko attiecību konsultante

erika.kirsone-krivina@mmacomms.lv

+371 26390540