Meklēt

Preses relīzes

Lai Latvijas piensaimniecības nozare attīstītos līdzi laikam, tai kļūstot ne vien efektīvākai, bet arī inovatīvākai un tehnoloģiski progresīvākai, Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmumu grupa “Food Union” radījusi interaktīvu platformu “Gudrais piensaimnieks”. Tas ir pirmais šāda veida digitālā vidē veidots rīks Latvijas zemniekiem, ar kura palīdzību var ērti sekot līdzi un analizēt dažādus datus par pārstrādei pārdoto pienu, un tādējādi efektīvi plānot saimniecības resursus un darbību.

Jaunās platformas galvenās funkcijas ir iespēja zemniekiem, kuri ilgtermiņa programmas ietvaros sadarbojas ar “Food Union”, par jebkuru sadarbības laika periodu vienkopus redzēt tādus parametrus kā pārdotā piena daudzumu un tā sastāvdaļu kvalitāti, tai skaitā piena tauku un olbaltumvielu daudzumu. Tāpat rīkā iespējams sekot līdzi arī finanšu rādītājiem – gan tam, cik lielu samaksu zemnieks ir kopumā saņēmis par pārdotā piena apjomu, gan savai vidējai piena cenai un kā tā korelējas ar vidējo tirgus cenu.

 “Caurspīdīgums, izsekojamība un lojalitāte ir neatņemamas piensaimniecības nozares sastāvdaļas, tāpēc daloties ar datiem ērtā un uzskatāmā veidā, kas ir jaunās platformas pamatā, mēs kā organizācija kļūstam vēl atvērtāki, bet mūsu partneri – Latvijas labākie zemnieki – vēl zinošāki un progresīvāki. Tas ir būtisks ieguldījums mūsu savstarpējās attiecībās. Vienlaikus tas ir arī jauns piensaimniecības biznesa pārvaldības standarts, kas senās tradīcijās balstītu nozari paceļ mūsdienīgā līmenī, uzstādot jaunu latiņu ne vien Latvijas, bet arī kaimiņvalstu piena ražotājiem un pārstrādātājiem. Aicinu ikkatru jaunā rīka lietotāju būt aktīvam un sniegt mums atgriezenisko saiti par tā darbību un vēlamajiem uzlabojumiem, lai tā funkcionalitāte kļūtu vēl parocīgāka un noderīgāka,” uzsver Harijs Panke, “Food Union” grupas uzņēmums “Rīgas piena kombināts” padomes priekšsēdētāja vietnieks.

“Gudrajā piensaimniekā” dati tiek atjaunoti ar regularitāti - divas reizi mēnesī jeb katru dekādi, tādējādi rīka lietotāji var sekot līdzī savu personīgo piena datu dinamikai svaigākajā griezumā, kā arī vizuāli ļoti uzskatāmu un interaktīvu grafiku veidā. Jaunais rīks ir izveidots uz Microsoft “Power BI” datu analizēšanas platformas bāzes, kas iOS un Android viedierīču lietotājiem ir pieejama bezmaksas.

31.07.2019 12:00

FOOD UNION GRUPA LATVIJĀ PĒRN AUGUSI TEJU PAR 5%; APGROZĪJUMS SASNIEDZIS 121,5 MILJONUS EIRO

Starptautiskā piena produktu un saldējuma ražošanas grupa Food Union, kuras uzņēmumi ir pārstāvēti astoņās Eiropas valstīs, 2018. gadā Latvijas tirgū ir uzrādījusi rezultātus ar uzviju. Kā rāda grupas auditētie dati, pērn piena un saldējuma segmentā koncerns Latvijā strādājis ar summāro apgrozījumu 121,5 miljonu eiro apmērā, kas ir par 4,8% vairāk nekā 2017. gadā. To veido konsolidētais uzņēmuma AS Rīgas piena kombināts un tās meitas sabiedrības AS Valmieras piens 2018. gada apgrozījums 88,7 miljonu eiro apmērā un SIA Rīgas piensaimnieks apgrozījums 32,8 miljonu eiro apmērā.

Lasīt vairāk
18.07.2019 10:53

MAZĀK KALORIJU UN TIK PAT GARŠĪGS – “FOOD UNION” PĀRSTEIDZ AR BEZGRĒKA SALDĒJUMU “EKSELENCE”

Vai ir iespējams, ka saldējumā ir par trešdaļu mazāk kaloriju un cukura, bet tik pat laba garša un krēmīga tekstūra kā ierasts? Izklausās pārsteidzoši, taču tas ir kļuvis iespējams, pateicoties Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmuma “Food Union” saldējuma meistariem, kuri radījuši bezgrēka saldējumu “Ekselence” ar diētiskāku sastāvu un unikālu recepti, daļu cukura aizstājot ar stēvijas ekstraktu. Šāda veida produktu uzņēmums Latvijas tirgum ir radījis pirmo reizi, tā attīstībā ieguldot ap 80 tūkstošus eiro. 

Lasīt vairāk
04.07.2019 13:29

Rīgas Piena Kombināts īsteno pētījumu par Saldējumu un skābpiena produktu attīstību

AS „Rīgas Piena Kombināts” īsteno individuālo pētījumu numurs 1.2.1.1/18/A/002 “Saldējumu un skābpiena produktu attīstība” Latvijas Pārtikas nozares kompetences centra (turpmāk - LPKC) projekta ietvaros.

LPKC mērķis ir atbalstīt vismaz 20 pētījumus atbilstoši definētajiem pētniecības virzieniem, attīstot jaunus produktus un tehnoloģijas nozarē un ieviešot tas ražošanā, tādējādi veicinot pētniecības un rūpniecības sektora sadarbību, kā arī nozares komersantu konkurētspējas paaugstināšanos.

Lasīt vairāk
Vairāk jaunumu

Mediju kontaktpersona

Ērika Kirsone-Kriviņa 

As "Rīgas piena kombināts" sabiedrisko attiecību konsultante

erika.kirsone-krivina@mmacomms.lv

+371 26390540