Meklēt

Preses relīzes

28. martā norisinājās starptautiskā tirgus un patērētāju pētījumu uzņēmuma „Nielsen” balvas „Labākais jaunais produkts” svinīgā ceremonija, kurā tika piešķirtas balvas diviem “Food Union” produktiem – 2018.gada jaunumiem. Par labāko pagājušā gada jauno produktu tika atzīts  “Pols” ar citronu glazūru, kas vasarā ātri vien iekaroja Latvijas iedzīvotāju garšu kārpiņas. Savukārt mango biezpiena sieriņš „Kārums” ieguva trešo vietu, liecinot par sabiedrības vēlmi pēc eksotisko augļu garšām.
 

Ieva Ražinska ,“Food Union” mārketinga direktore, apgalvo, ka 2018.gadā par svarīgu tirgus veiksmes faktoru kļuva spēja saskatīt iespējas un apvienot pieredzi ražošanā. „Mēs guvām iedvesmu jauniem produktiem, izvērtējot tirgus tendences un izmantojot savu pieredzi. Redzot pozitīvu vērtējumu mūsu 2017. gada jaunumam – „Kārums” biezpiena sieriņam citronu glazūrā, radās ideja izveidot citronu glazūru arī saldējumam „Pols”. Savukārt, meklējot jaunas idejas biezpiena sieriņiem ar augļiem, tika izvērtētas tendences citās piena produktu kategorijās – tā tika radīts mango „Kārums”,” – saka I. Ražinska.
 

Abu produktu veiksme ir pierādījums, ka labākie rezultāti tiek sasniegti, kopā apvienojot “Food Union”  grupas ekspertu pieredzi, zināšanas un izpratni par Latvijas tirgu un patērētāju garšas priekšrocībām. Šī mijiedarbība uzņēmumam ir ļāvusi uz jaunu garšu meklējumiem paskatīties ārpus konkrētās produktu kategorijas un smelties iedvesmu jaunumu izstrādei.
 

„Uztaustīt tirgus pulsu, zināt patērētāju vajadzības un spēt pārsteigt viņus ar jauniem ikdienā lietojamiem produktiem nav viegls uzdevums. Jau vienpadsmit gadu vērojam, kā ražotāji aug un pilnveidojas, cik kreatīvi tie cīnās par patērētājiem, izmantojot radošumu un fantāziju. Viņu panākumus modernā tirdzniecība ļauj ļoti skaidri aprēķināt un izmērīt ne tikai ar objektīviem pārdošanas radītājiem, bet arī ar patērētāju vērtējumu,” – apgalvo Ilona Leppa kompānijas Nielsen izpilddirektore Baltijas valstīs.
 

“Nielsen” ir starptautiska mērījumu un datu analīzes kompānija, kas sniedz pakalpojumus vairāk nekā 100 valstīs visā pasaulē. Katru gadu “Nielsen” analizē un izvērtē pārtikas un mājsaimniecības preču svarīgāko kategoriju 18 grupas, sākot no piena un beidzot ar veļas mīkstinātājiem. Pirmajā posmā katrā kategorijā tiek izraudzīti trīs pieprasītākie jaunie produkti. Otrajā posmā pircēji nosaka produktus, kas visvairāk atbilst tendencēm - vai produkts ticis pamanīts, iegādāts, novērtēts un vai iegādāts atkārtoti. Gadā uzvarējušo produktu nosaka indekss, kas izveidots, balstoties uz objektīviem apgrozījuma datiem, kā arī individuālu klientu novērtējumu.

04.07.2019 13:29

Rīgas Piena Kombināts īsteno pētījumu par Saldējumu un skābpiena produktu attīstību

AS „Rīgas Piena Kombināts” īsteno individuālo pētījumu numurs 1.2.1.1/18/A/002 “Saldējumu un skābpiena produktu attīstība” Latvijas Pārtikas nozares kompetences centra (turpmāk - LPKC) projekta ietvaros.

LPKC mērķis ir atbalstīt vismaz 20 pētījumus atbilstoši definētajiem pētniecības virzieniem, attīstot jaunus produktus un tehnoloģijas nozarē un ieviešot tas ražošanā, tādējādi veicinot pētniecības un rūpniecības sektora sadarbību, kā arī nozares komersantu konkurētspējas paaugstināšanos.

Lasīt vairāk
28.05.2019 12:00

FOTO: ČETRI SALDĀKIE “SALDĒJUMA FESTIVĀLA” MIRKĻI

 

Sestdien, 25.maijā, Jūrmalas Kūrorta svētku ietvaros pozitīvu emociju piepildīts norisinājās vasaras sezonas garšīgākais pasākums – “Saldējuma festivāls”. Skaistajā Dzintaru pludmalē pulcējās desmitiem tūkstoši saldējummīļu, lai baudītu koncertus, piedalīties dažādās interesantās aktivitātēs, un, protams, arī lai našķēties ar vairāk kā 100 dažādiem saldējuma veidiem no visas Latvijas. Kuri bija “saldākie” Saldējuma festivāla mirkļi? Aicinām lasīt zemāk un ieskatīties bilžu galerijā.

Lasīt vairāk
22.05.2019 9:00

“Rasēns” Dakteriem Klauniem šogad ziedo gandrīz 20 tūkstošus eiro

“Food Union” jau sesto gadu pēc kārtas atbalsta Dakterus Klaunus, šogad viņu darbībai kopā ar “Rasēns” pircējiem ziedojot 19 464,81 eiro. Noslēdzoties biedrības “Dr.Klauns” labdarības akcijai ar saukli “Palīdzi Dakteram Klaunam būt tur, kur viņu gaida!”, kopumā tika saziedoti 68 190 eiro, kas palīdzēs turpināt viņu darbu Latvijas slimnīcās, kā arī atklāt Dakteru Klaunu jauno skolu. 

Lasīt vairāk
Vairāk jaunumu

Mediju kontaktpersona

Ērika Kirsone-Kriviņa 

As "Rīgas piena kombināts" sabiedrisko attiecību konsultante

erika.kirsone-krivina@mmacomms.lv

+371 26390540