Meklēt

Preses relīzes

Gatavojoties vasaras sezonai, ar mērķi paplašināt patērētājiem piedāvātā saldējuma klāstu, Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums Food Union ir radījis pārsteidzošus saldējumu jaunumus, to attīstībā ieguldot ap 200 tūkstošiem eiro.  Rezultātā ir ievērojami papildināts uzņēmuma lielāko saldējuma zīmolu “Ekselence”, “Pols”, “Tio” un “Rasēns” klāsts ar piecpadsmit dažādiem jaunumiem, starp kuriem ir ne vien zaļas un rozā krāsas saldējumi, bet arī pavisam melna vafeļu glāzīte.

“Patērētāju ēšanas paradumi un tirgus tendences rāda, ka saldējumam ir jābūt ne vien gardam un pagatavotam no izcilākā piena un krējuma, bet arī interesantam. Tieši tāpēc mēs nebaidījāmies spert drosmīgus soļus un šķietami ierastos saldējuma elementus pasniegt neordinārā veidā, piemēram, pirmo reizi Latvijas rūpnieciski pagatovā saldējuma vēsturē, radot saldējumu patiešām melnā vafeļu glāzītē. Ticam, ka ar šī gada jaunumiem spēsim pārsteigt gan lielos, gan mazos saldējuma mīļus ar netipiska saldējuma izskatu un tekstūrām kombinācijā gan ar klasiskām, gan modernām garšām,” uzsver Ieva Ražinska, Food Union mārketinga direktore.

Premium kategorijas saldējuma zīmola “Ekselence” klāsts kopumā šajā sezonā tiks papildināts ar sešiem jaunumiem. Četri no tiem jau ir pieejami tirdzniecībā – tie ir “Ekselence” saldā krējuma saldējumi uz kociņa ir īpaši izmalcinātām un bagātīgām garšām. Piena šokolādes faniem par prieku radīts “Ekselences” šokolādes saldējums ar šokolādes mērci un braunija cepumiem, kā arī pistāciju saldējums ar šokolādes mērci piena šokolādē. Turpretim baltās šokolādes cienītāji novērtēs  “Ekselence” vaniļas saldējumu ar aveņu mērci baltajā šokolādē ar avenēm un šī zīmola saldējumu ar kokosrieksta skaidiņām baltās šokolādes glazūrā ar mandelēm. 

Daudzu kopš bērnības iemīļotā saldējuma zīmola “Pols” sortiments, savukārt, šogad ir daudzveidots ar pieciem jaunumiem. Pēc patērētāju ierosinājumiem un veiksmīgas debijas 2018.gadā Lietuvas tirgū, Latvijas veikalos ir parādījies “eskimo” formāta šokolādes saldējums “Pols” šokolādes glazūrā. Zīmola klāsts bagātināts arī ar jaunas garšas saldējumiem īpaši kraukšķīgajās mājas vafeļu glāzītēs – tas ir  vaniļas saldējums “Pols” ar šokolādes cepumiem melnajā vafeļu glāzītē un plombīra pistāciju saldējums.

Šogad uzņēmums lielu uzvaru licis arī uz saldējuma piedāvājuma paplašināšanu vafeļu konusu kategorijā, kas līdz šim Latvijas tirgū nebija pārstāvēta pietiekamā apmērā. Līdz ar to ir uzsākta četru šī saldējuma veida ražošana. Jau minētā zīmola “Pols” klāsts papildināts ar tradicinālu plombīra un “bubble gum” saldējumu maigi rozā krāsā ar maršmelo gabaliņiem zeltainā mājas vafeļu konusā. Savukārt Latvijā vispopulārākā saldējuma “Tio” klāstā tagad vafeļu konusā ir pieejams divu veidu krējuma vaniļas saldējums ar vārītā iebiezinātā piena garšas mērci dažādās glazūrās - ar kukurūzas pārslām un uzpūstiem rīsiem, kas produktiem piešķir īpašu kraukšķīgumu.

Līdztekus radīti arī divi jauni “Rasēns” krējuma saldējumi ar vaniļas-šokolādes un zemeņu garšām. Abi jaunumi izceļas ne vien ar dabisku sastāvu, bet arī vēl neredzētu formu, jo izskatās kā šī zīmola simbols – smaidīgs un pozitīvs teliņš.

Vairums no jaunajiem Food Union saldējumiem jau ir pieejami pārdošanā lielākajos tirdzniecības tīklos Latvijā, kā arī citos mazākos piemājas veikaliņos. Savukārt “Ekselence” diētiskie saldējumi būs pieejami pārdošanā ap vasaras sākumu un par tiem papildu informācija vēl sekos.

31.07.2019 12:00

FOOD UNION GRUPA LATVIJĀ PĒRN AUGUSI TEJU PAR 5%; APGROZĪJUMS SASNIEDZIS 121,5 MILJONUS EIRO

Starptautiskā piena produktu un saldējuma ražošanas grupa Food Union, kuras uzņēmumi ir pārstāvēti astoņās Eiropas valstīs, 2018. gadā Latvijas tirgū ir uzrādījusi rezultātus ar uzviju. Kā rāda grupas auditētie dati, pērn piena un saldējuma segmentā koncerns Latvijā strādājis ar summāro apgrozījumu 121,5 miljonu eiro apmērā, kas ir par 4,8% vairāk nekā 2017. gadā. To veido konsolidētais uzņēmuma AS Rīgas piena kombināts un tās meitas sabiedrības AS Valmieras piens 2018. gada apgrozījums 88,7 miljonu eiro apmērā un SIA Rīgas piensaimnieks apgrozījums 32,8 miljonu eiro apmērā.

Lasīt vairāk
18.07.2019 10:53

MAZĀK KALORIJU UN TIK PAT GARŠĪGS – “FOOD UNION” PĀRSTEIDZ AR BEZGRĒKA SALDĒJUMU “EKSELENCE”

Vai ir iespējams, ka saldējumā ir par trešdaļu mazāk kaloriju un cukura, bet tik pat laba garša un krēmīga tekstūra kā ierasts? Izklausās pārsteidzoši, taču tas ir kļuvis iespējams, pateicoties Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmuma “Food Union” saldējuma meistariem, kuri radījuši bezgrēka saldējumu “Ekselence” ar diētiskāku sastāvu un unikālu recepti, daļu cukura aizstājot ar stēvijas ekstraktu. Šāda veida produktu uzņēmums Latvijas tirgum ir radījis pirmo reizi, tā attīstībā ieguldot ap 80 tūkstošus eiro. 

Lasīt vairāk
04.07.2019 13:29

Rīgas Piena Kombināts īsteno pētījumu par Saldējumu un skābpiena produktu attīstību

AS „Rīgas Piena Kombināts” īsteno individuālo pētījumu numurs 1.2.1.1/18/A/002 “Saldējumu un skābpiena produktu attīstība” Latvijas Pārtikas nozares kompetences centra (turpmāk - LPKC) projekta ietvaros.

LPKC mērķis ir atbalstīt vismaz 20 pētījumus atbilstoši definētajiem pētniecības virzieniem, attīstot jaunus produktus un tehnoloģijas nozarē un ieviešot tas ražošanā, tādējādi veicinot pētniecības un rūpniecības sektora sadarbību, kā arī nozares komersantu konkurētspējas paaugstināšanos.

Lasīt vairāk
Vairāk jaunumu

Mediju kontaktpersona

Ērika Kirsone-Kriviņa 

As "Rīgas piena kombināts" sabiedrisko attiecību konsultante

erika.kirsone-krivina@mmacomms.lv

+371 26390540