Meklēt

Preses relīzes

Vai ir iespējams, ka saldējumā ir par trešdaļu mazāk kaloriju un cukura, bet tik pat laba garša un krēmīga tekstūra kā ierasts? Izklausās pārsteidzoši, taču tas ir kļuvis iespējams, pateicoties Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmuma “Food Union” saldējuma meistariem, kuri radījuši bezgrēka saldējumu “Ekselence” ar diētiskāku sastāvu un unikālu recepti, daļu cukura aizstājot ar stēvijas ekstraktu. Šāda veida produktu uzņēmums Latvijas tirgum ir radījis pirmo reizi, tā attīstībā ieguldot ap 80 tūkstošus eiro. 

Jaunie bezgrēka saldējumi “Ekselence” ir pieejami ar divu veidu garšām. Tā melleņu un lavandas saldējums “Ekselence” ar melleņu mērci (288 kcal) maigi violetā tonī ir patīkams pārsteigums ekstravagantāku garšu cienītājiem, jo tam ir vasarai raksturīgās garšu notis neierastā kombinācijā. Savukārt karameļu saldējums “Ekselence” ar sāļās karameles mērci (315 kcal) ir piemērotāks klasiskas gastronomijas piekritēju gaumei.

Jaunākās tendences saldējuma pasaulē liecina par patērētāju pieaugošo interesi ēst ne vien izsmalcināti garšīgus, bet arī diētiskākus saldējumus. Radīt ”Ekselence” bezgrēka saldējumu ir Food Union kā vadošā saldējumu ražotāja stratēģisks solis ieviest Latvijas tirgū inovatīvus nišas produktus, tādējādi ceļot standartus kopējam saldējuma piedāvājumam tirgū. Mēs redzam skaidru pievienoto vērtību attīstīt šo produktu līniju, jo ticam, ka arī tādam klasiskam desertam kā saldējums ir jāiet līdzi laikam un savs patērētājs jāuzrunā ar pavisam jaunu garšas, sastāva un funkcionalitātes produktu – samazinātu cukura un kaloriju daudzumu,” skaidro Sandra Usačeva, “Food Union” saldējumu zīmolu vadītāja.

“Ekselences” bezgrēka saldējumi atšķiras ne vien ar diētiskāku sastāvu, bet arī ar šķiedrvielu un proteīna daudzumu sastāvā, padarot to par vēl veselīgāku kārumu. Abi jaunumi ir radīti, ievērojot gardēžu zīmola “Ekselence” pagatavošanas tradīcijas un izmantojot tikai augstākās kvalitātes izejvielas.

Pagaršojot tos, reti kurš spēs noteikt, ka receptē daļa cukura ir aizstāta ar stēvijas ekstraktu, jo saldējums joprojām ir patīkami salds, taču ar krietni mazāk kaloriju, tāpēc drīkstam ēst to bez sirdsapziņas pārmetumiem – labā kompānijā vai vienatnē, dāvājot sev baudpilnus mirkļus,” papildina Sandra Usačeva.

Diētiskie “Ekselences” saldējumi ir nopērkami lielāko mazumtirdzniecības ķēžu hipermārketos. Tie ir fasēti ērtās puslitra (0,5L)  kārbiņās no videi draudzīga kartona, kas tiek izgatavots Eiropas Savienībā, materiālus iegūstot atbilstoši sociāli atbildīgai mežkopības praksei.

Iepriekš jau ziņots, ka, ieguldot ap 200 tūkstošiem eiro, īpaši šai vasaras sezonai “Food Union” ir radījis piecpadsmit jaunus saldējumus Latvijas tirgum, tostarp jaunās “Ekselences”. Tādējādi tika būtiski paplašināts uzņēmuma lielāko saldējuma zīmolu produktu klāsts ar daudzveidīgiem jaunumiem, daudzi no kuriem kļuva patērētāju vidū ļoti iecienīti. Piemēram, klasisku garšu cienītāji īpaši labi novērtējuši “eskimo” formāta šokolādes saldējumu “Pols” un ģimenes saldējumus “Tio” vafeļu konusā. Savukārt, starp moderno veidu saldējumiem šovasar īpaši pieprasīti ir premium zīmola “Ekselence” saldējumi uz kociņa baltajā šokolādē – ar kokosriekstu un mandelēm, kā arī ar avenēm.

Līdztekus ļoti labus pārdošanas rādītājus šovasar uzrādījuši leģendārā zīmola “Pols” saldējumi, kas pārsteiguši ar netipiskām krāsām – rozā “Pols” ar bubble-gum garšu lielajā vafeļu konusā, “Pols” ar šokolādes cepumiem melnajā vafeļu glāzītē un zaļais pistāciju saldējums.

31.07.2019 12:00

FOOD UNION GRUPA LATVIJĀ PĒRN AUGUSI TEJU PAR 5%; APGROZĪJUMS SASNIEDZIS 121,5 MILJONUS EIRO

Starptautiskā piena produktu un saldējuma ražošanas grupa Food Union, kuras uzņēmumi ir pārstāvēti astoņās Eiropas valstīs, 2018. gadā Latvijas tirgū ir uzrādījusi rezultātus ar uzviju. Kā rāda grupas auditētie dati, pērn piena un saldējuma segmentā koncerns Latvijā strādājis ar summāro apgrozījumu 121,5 miljonu eiro apmērā, kas ir par 4,8% vairāk nekā 2017. gadā. To veido konsolidētais uzņēmuma AS Rīgas piena kombināts un tās meitas sabiedrības AS Valmieras piens 2018. gada apgrozījums 88,7 miljonu eiro apmērā un SIA Rīgas piensaimnieks apgrozījums 32,8 miljonu eiro apmērā.

Lasīt vairāk
04.07.2019 13:29

Rīgas Piena Kombināts īsteno pētījumu par Saldējumu un skābpiena produktu attīstību

AS „Rīgas Piena Kombināts” īsteno individuālo pētījumu numurs 1.2.1.1/18/A/002 “Saldējumu un skābpiena produktu attīstība” Latvijas Pārtikas nozares kompetences centra (turpmāk - LPKC) projekta ietvaros.

LPKC mērķis ir atbalstīt vismaz 20 pētījumus atbilstoši definētajiem pētniecības virzieniem, attīstot jaunus produktus un tehnoloģijas nozarē un ieviešot tas ražošanā, tādējādi veicinot pētniecības un rūpniecības sektora sadarbību, kā arī nozares komersantu konkurētspējas paaugstināšanos.

Lasīt vairāk
28.05.2019 12:00

FOTO: ČETRI SALDĀKIE “SALDĒJUMA FESTIVĀLA” MIRKĻI

 

Sestdien, 25.maijā, Jūrmalas Kūrorta svētku ietvaros pozitīvu emociju piepildīts norisinājās vasaras sezonas garšīgākais pasākums – “Saldējuma festivāls”. Skaistajā Dzintaru pludmalē pulcējās desmitiem tūkstoši saldējummīļu, lai baudītu koncertus, piedalīties dažādās interesantās aktivitātēs, un, protams, arī lai našķēties ar vairāk kā 100 dažādiem saldējuma veidiem no visas Latvijas. Kuri bija “saldākie” Saldējuma festivāla mirkļi? Aicinām lasīt zemāk un ieskatīties bilžu galerijā.

Lasīt vairāk
Vairāk jaunumu

Mediju kontaktpersona

Ērika Kirsone-Kriviņa 

As "Rīgas piena kombināts" sabiedrisko attiecību konsultante

erika.kirsone-krivina@mmacomms.lv

+371 26390540