Meklēt

Preses relīzes

Piena produktu zīmols “Kārums” saņēmis “Grand Prix” balvu ikgadējā “Mīlētāko zīmolu topa 2018” apbalvošanas ceremonijā.  Balva zīmolam tika piešķirta par visvairāk iegūto punktu skaitu visās topa kategorijās kopā, respondentiem novērtējot gan zīmola atpazīstamību un pozitīvo tēlu, gan “Kārums” produktu kvalitāti.

Tāpat balvu par visstraujāko izaugsmi “Mīlētāko zīmolu topā” ieguva “Food Union” zīmols “Rasa” zaļāko zīmolu kategorijā, kas veidots kopā ar vides apsaimniekotāju "Latvijas Zaļais punkts". Panākumus topā guva arī saldējuma zīmols “Ekselence”, kas kopā ar zīmolu “Kārums” nonāca TOP 5 mīlētāko zīmolu topa apakškategorijā “Pašmāju kvalitatīvākie zīmoli”.

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004.gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes atspoguļošanā. Pētījumu veic "DDB Consulting" sadarbībā ar "RAIT Custom Research Baltic" un žurnālu "Kapitāls". Šogad balvas zīmoliem tika izsniegtas šādās kategorijās: “Zaļāko zīmolu tops”, “Ietekmīgāko zīmolu tops sociālajos tīklos”, “Startup zīmolu tops”, “Cilvēcīgāko zīmolu tops”, “Latvijas Influenceru Instagram zīmolu tops”, “Mīlētāko zīmolu tops”. 

29.11.2018 17:24

Rīgas Piena Kombināts īsteno pētījumu par jaunu saldējuma produktu izstrādi

AS „Rīgas Piena Kombināts” īsteno individuālo pētījumu numurs 1.2.1.1/16/A/004 “Jaunu saldējuma produktu izstrāde” Latvijas pārtikas kompetences centra (turpmāk - LPKC) projekta  ietvaros.

Lasīt vairāk
27.11.2018 9:40

Ksenija Andrijanova: ko vajag zināt par cukuru

Cukurs ir viens no tiem pārtikas produktiem, kas jau gadu desmitiem ir skandālu un strīdu iemesls — vieni uzskata, ka tā ir baltā nāve, un pat kripatiņa cukura neatgriezeniski bojā veselību, kamēr citi patērē cukurotus ēdienus un dzērienus, bēdu nezinot. Kā vienmēr, taisnība ir kaut kur pa vidu. Vidusceļa meklējumos, vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” kopā ar uztura speciālisti, uzturzinātnes maģistri Kseniju Andrijanovu piedāvā  apskatu par to, cik daudz cilvēkam jāpatērē cukurs un kā panākt tā samērīgu lietošanu.

Lasīt vairāk
15.11.2018 10:44

IEGULDA 1,12 MILJONUS EIRO ZĪMOLA “LAKTO” ATTĪSTĪBĀ

Turpinot līdzšinējo stratēģiju ražot veselīgus, augstas pievienotās vērtības produktus, Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” ir veicis kompleksas investīcijas 1,12 miljonu eiro apmērā raudzēta piena produktu zīmola “Lakto” attīstībā. Rezultātā ir būtiski pilnveidota “Lakto” receptūra, ieviesta jauna vizuālā identitāte un iegādāta jauna produktu ražošanas līnija.

Lasīt vairāk
Vairāk jaunumu

Mediju kontaktpersona

Ērika Kirsone-Kriviņa 

As "Rīgas piena kombināts" sabiedrisko attiecību konsultante

erika.kirsone-krivina@mmacomms.lv

+371 26390540