Meklēt

Preses relīzes

Par 30% samazināts cukura daudzums, jauna vizuālā identitāte un ražošanas iekārta

Turpinot līdzšinējo stratēģiju ražot veselīgus, augstas pievienotās vērtības produktus, Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” ir veicis kompleksas investīcijas 1,12 miljonu eiro apmērā raudzēta piena produktu zīmola “Lakto” attīstībā. Rezultātā ir būtiski pilnveidota “Lakto” receptūra, ieviesta jauna vizuālā identitāte un iegādāta jauna produktu ražošanas līnija.

Par 30% mazāk cukura

Sekojot globālām pārtikas nozares un veselīga uztura tendencēm, uzņēmums ir uzlabojis dzeramo “Lakto” receptūru, mērķtiecīgi samazinot pievienotā cukura daudzumu par 30%. Līdz ar šīm izmaiņām produkts ir kļuvis diētiskāks un vēl vairāk piemērots kā veselīga un līdzsvarota uztura būtiska sastāvdaļa visdažādākā vecuma cilvēkiem, arī bērniem, ko apliecina tā atbildība Ministru Kabineta noteikumiem Nr. 172 par uztura normām bērnudārzu un skolu audzēkņiem. 

Tajā pašā laikā “Lakto” ir saglabāta tam raksturīgā garša un labās īpašības, kas to padara par funkcionālu pārtikas produktu. Tas ir iespējams pateicoties rūpīgi izstrādātai ražošanas tehnoloģijai un augstvērtīgām pamatsastāvdaļām - labākās kvalitātes Latvijas pienam un imunitātei un gremošanas sistēmai noderīgām acidofilām un bifidobaktērijām. Kā arī  tam, ka “Lakto” pagatavošanā tiek izmantotas tikai dabīgas piedevas.

Mēs kā nozares līderis esam līdzatbildīgi par veselīga dzīvesveida veicināšanu un atbildīgu produktu patēriņu, jo tādā veidā varam veidot ilgtspējīgu sabiedrības attīstību. Šo iemeslu dēļ nolēmām īstenot kompleksu inovāciju kopumu mūsu visveselīgāko produktu kategorijā “Lakto”, jo saskatām tajā lielu nākotnes potenciālu. Šie jaunievedumi ir nozīmīgi arī tāpēc, ka tie ir daļa no “Food Union” svaigo piena produktu Izcilības centra izveides, kuru plānojam noslēgt 2020.gadā,” uzsver Normunds Staņēvičs, “Food Union” finanšu direktors Eiropā un AS “Rīgas piena kombināts” valdes priekšsēdētājs.

Jauna vizuālā identitāte, iepakojums un sortiments

Pozitīvas pārmaiņas piedzīvojis arī “Lakto” ārējais izskats. Ar mērķi padarīt šo zīmolu vēl konkurētspējīgāku un mūsdienīgāku, tam izstrādāta jauna vizuālā identitāte. Līdztekus uzņēmums ir iegādājies jaunu iekārtu “Lakto” ražošanai 450g un 280g ietilpīgos jauna dizaina iepakojumos, kas ir ne vien ērti ikdienas lietošanai, bet arī pilnībā pārstrādājami, tādēļ videi draudzīgāki. 

Ņemot vērā, ka “Lakto” vairāk nekā 25 gadus ir vispopulārākais raudzēta piena produkts Latvijā, tas no zīmola pārtapis par jaunu piena produktu kategoriju. Tāpēc jaunajā vizuālajā identitātē īpašs akcents ir likts tieši uz nosaukuma izcelšanu, padarot to vēl pamanāmāku un atmiņā paliekošāku. Vienlaikus tajā integrēti arī līnijveida elementi, kas simbolizē zīmola jauno saukli – “Ar Lakto esi uz strīpas 365 dienas gadā!”, skaidro Ieva Ražinska, “Food Union” mārketinga direktore.

Kopumā raudzēta piena produktu “Lakto” klāstā ir 18 produkti - sešu veidu garšas lielajos 450g iepakojumos, piecu veidu garšas vienas porcijas jeb 100g iepakojumos,  piecu veidu garšas 220g glāzītēs un jauna dizaina 280g iepakojumā ir pieejams proteīna dzēriens “Lakto PRO”, kas satur vēl vairāk olbaltumvielu, kas veicina muskuļu masas pieaugumu. 

Jaunie “Lakto” produkti jau ir nopērkam tirdzniecības tīklos Rimi, Maxima, Elvi, Top, Mego, Beta, Narvesen, Sky un Depo, universālveikalā  Stockmann, degvielas uzpildes stacijās Cirkle K un Neste, izglītības iestādes, kā arī citos mazajos piemājas veikaliņos.

 

Par Food Union
Food Union ir lielākais piena pārstrādes uzņēmums Latvijā, kā arī vadošais saldējuma ražotājs Baltijas valstīs. Food Union grupa apvieno trīs lielākos piena pārstrādes un saldējuma ražošanas uzņēmumus Latvijā – “Rīgas piena kombināts”, “Valmieras piens” un “Rīgas piensaimnieks”, lielāko saldējuma ražotāju Igaunijā “Premia”, lielāko saldējuma ražotāju Dānijā “Premier Is” un saldējuma izplatītāju “Hjem Is”, saldējuma ražotāju Norvēģijā “Isbjørn Is”, saldējuma ražotāju Rumānijā “Alpin57Lux” un saldējuma ražotāju Baltkrievijā “Ingman Ice Cream”.

 

Papildu informācijai:
Ērika Kirsone-Kriviņa
Food Union sabiedrisko attiecību konsultante
erika.kirsone-krivina@mmacomms.lv
T: +371 26390540 

13.12.2018 12:00

Izdota rokasgrāmata par koši pelēko latvieti – iepazīsim paši sevi!

Grāmata “Latvietis. 100 nacionālās īpatnības”, kuru sastādījis, skaidrojis un komentējis Ilmārs Šlāpins, ir stāsts par mums pašiem jeb rokasgrāmata par koši pelēko latvieti. Tā tapusi sieriņa Kārums virsvadībā, apkopojot tipisko latviešu spilgtākās īpatnības – vērojot viņus, izzinot domas, klausoties izteikumus, – tādā veidā atklājot patieso simtgades latviešu tēlu.

Lasīt vairāk
12.12.2018 13:00

“RASĒNS” KLĀSTAM PIEVIENOJAS DIVI JAUNI JOGURTI AR KONFEKTĒM

Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums Food Union ir paplašinājis bērnu iecienītā zīmola Rasēns produktu klāstu ar diviem jauniem jogurtiemTie ir pieejami ar vaniļas un zemeņu-banānu garšu, un tos papildina piena šokolādes konfektes cukura glazūrā.

Lasīt vairāk
29.11.2018 17:24

Rīgas Piena Kombināts īsteno pētījumu par jaunu saldējuma produktu izstrādi

AS „Rīgas Piena Kombināts” īsteno individuālo pētījumu numurs 1.2.1.1/16/A/004 “Jaunu saldējuma produktu izstrāde” Latvijas pārtikas kompetences centra (turpmāk - LPKC) projekta  ietvaros.

Lasīt vairāk
Vairāk jaunumu

Mediju kontaktpersona

Ērika Kirsone-Kriviņa 

As "Rīgas piena kombināts" sabiedrisko attiecību konsultante

erika.kirsone-krivina@mmacomms.lv

+371 26390540