Meklēt

Preses relīzes

Sestdien, 25.maijā, Jūrmalas Kūrorta svētku ietvaros pozitīvu emociju piepildīts norisinājās vasaras sezonas garšīgākais pasākums – “Saldējuma festivāls”. Skaistajā Dzintaru pludmalē pulcējās desmitiem tūkstoši saldējummīļu, lai baudītu koncertus, piedalīties dažādās interesantās aktivitātēs, un, protams, arī lai našķēties ar vairāk kā 100 dažādiem saldējuma veidiem no visas Latvijas. Kuri bija “saldākie” Saldējuma festivāla mirkļi? Aicinām lasīt zemāk un ieskatīties bilžu galerijā.

7 stundu laikā notiesātas 3 tonnas saldējuma!
Vai vienā dienā var apēst vairāk nekā 3 tonnas saldējuma? Jā, jā, jā! Tas kļuva iespējams, pateicoties ļoti plašajam saldējuma piedāvājumam jebkurai gaumei. Lielie un mazie gardēži našķējās gan ar Latvijā populāro zīmolu “Ekselence”, “Pols”, “Tio” un “Rasēns” jaunajiem un jau iecienītajiem saldējumiem, gan ar astoņu mājražotāju produkciju. Īpašu atsaucību guva arī “Mobilly” akcija – tie festivāla apmeklētāji, kuri par iebraukšanu Jūrmalā ar auto vai vilcienu norēķinājās aplikācijā, ieguva saldējumu par brīvu!

“Bermudu Divstūris” iegrieza pamatīgu ballīti
“Saldējuma festivālā” visas dienas garumā notika daudzveidīgas izklaides un aktivitātes, kā arī baudīt saldējumu bija iespējams lieliskas mūzikas pavadījumā no Latvijā iemīļotiem māksliniekiem. Pasākumā muzicēja grupa “Svētdienas Aprīlis”, Chirs Noah, Ivo Grīsniņš-Grīslis un grupa “Ragu The Fool”.  Bet par jaudīgāko koncertu kļuva pašmāju slavenās grupas “Bermudu Divstūris” uzstāšanās, kas “Saldējuma festivālā” pulcēja rekordlielu cilvēku skaitu un grupas kvēlākos fanus.

“Jūrmala iedvesmo” – Jūrmalas 2020.gada saldējuma garša
Festivālā tika prezentēts īpašais “Jūrmalas dzintara saldējums”, kas šovasar būs ekskluzīvi nopērkams tikai Jūrmalā. Un, turpinot pērn aizsākto tradīciju, notika arī balsošana par nākamā gada Jūrmalas saldējuma garšu. Vairāki simti jūrmalnieku un pilsētas viesu piedalījās četru dažādu garšu degustēšanā, par uzvarētāju izvēloties saldējumu ar nosaukumu “Jūrmala iedvesmo” - plombīru ar šokolādes mērci un tumsnīgo cepumu gabaliņiem.

RasēnsTV tikšanās ar interneta slavenībām
“Saldējuma festivāls” kļuva arī par vietu, kur pašmāju Youtube un Instagram slavenības satikās ar saviem faniem. Tas viss notika interneta televīzijas “RasēnsTV” pop-up studijā, piedaloties tādiem jauniešu elkiem kā Jorets, Laurlācis, Rojs no pipars.lv, Anete Ozoliņa jeb ParādiModi, Elizabete Gorina un Emīlija Sama jeb Sudrabkaija.

Netrūka arī citas izklaides un pārsteigumu. Laiskākus atpūtas brīžus varēja piedzīvot “Ekselence” pop-up kafejnīcā un bildējoties pie īpaši izveidotajiem fotoobjektiem. Bērni, savukārt, bija sajūsmā par lielo ziepju burbuļu paraugdemostrējumiem, kā arī labprāt rotaļājās smilšu darbnīcā un spēlējās ar atraktīvajiem Dakteriem Klauniem.

“Saldējuma festivālu” organizēja Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums sadarbībā ar Jūrmalas pilsētu. Plašāku informāciju par pasākumu aicinām meklēt šeit: https://www.facebook.com/events/2018902284902855/

31.07.2019 12:00

FOOD UNION GRUPA LATVIJĀ PĒRN AUGUSI TEJU PAR 5%; APGROZĪJUMS SASNIEDZIS 121,5 MILJONUS EIRO

Starptautiskā piena produktu un saldējuma ražošanas grupa Food Union, kuras uzņēmumi ir pārstāvēti astoņās Eiropas valstīs, 2018. gadā Latvijas tirgū ir uzrādījusi rezultātus ar uzviju. Kā rāda grupas auditētie dati, pērn piena un saldējuma segmentā koncerns Latvijā strādājis ar summāro apgrozījumu 121,5 miljonu eiro apmērā, kas ir par 4,8% vairāk nekā 2017. gadā. To veido konsolidētais uzņēmuma AS Rīgas piena kombināts un tās meitas sabiedrības AS Valmieras piens 2018. gada apgrozījums 88,7 miljonu eiro apmērā un SIA Rīgas piensaimnieks apgrozījums 32,8 miljonu eiro apmērā.

Lasīt vairāk
18.07.2019 10:53

MAZĀK KALORIJU UN TIK PAT GARŠĪGS – “FOOD UNION” PĀRSTEIDZ AR BEZGRĒKA SALDĒJUMU “EKSELENCE”

Vai ir iespējams, ka saldējumā ir par trešdaļu mazāk kaloriju un cukura, bet tik pat laba garša un krēmīga tekstūra kā ierasts? Izklausās pārsteidzoši, taču tas ir kļuvis iespējams, pateicoties Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmuma “Food Union” saldējuma meistariem, kuri radījuši bezgrēka saldējumu “Ekselence” ar diētiskāku sastāvu un unikālu recepti, daļu cukura aizstājot ar stēvijas ekstraktu. Šāda veida produktu uzņēmums Latvijas tirgum ir radījis pirmo reizi, tā attīstībā ieguldot ap 80 tūkstošus eiro. 

Lasīt vairāk
04.07.2019 13:29

Rīgas Piena Kombināts īsteno pētījumu par Saldējumu un skābpiena produktu attīstību

AS „Rīgas Piena Kombināts” īsteno individuālo pētījumu numurs 1.2.1.1/18/A/002 “Saldējumu un skābpiena produktu attīstība” Latvijas Pārtikas nozares kompetences centra (turpmāk - LPKC) projekta ietvaros.

LPKC mērķis ir atbalstīt vismaz 20 pētījumus atbilstoši definētajiem pētniecības virzieniem, attīstot jaunus produktus un tehnoloģijas nozarē un ieviešot tas ražošanā, tādējādi veicinot pētniecības un rūpniecības sektora sadarbību, kā arī nozares komersantu konkurētspējas paaugstināšanos.

Lasīt vairāk
Vairāk jaunumu

Mediju kontaktpersona

Ērika Kirsone-Kriviņa 

As "Rīgas piena kombināts" sabiedrisko attiecību konsultante

erika.kirsone-krivina@mmacomms.lv

+371 26390540