Meklēt

Preses relīzes

28. martā norisinājās starptautiskā tirgus un patērētāju pētījumu uzņēmuma „Nielsen” balvas „Labākais jaunais produkts” svinīgā ceremonija, kurā tika piešķirtas balvas diviem “Food Union” produktiem – 2018.gada jaunumiem. Par labāko pagājušā gada jauno produktu tika atzīts  “Pols” ar citronu glazūru, kas vasarā ātri vien iekaroja Latvijas iedzīvotāju garšu kārpiņas. Savukārt mango biezpiena sieriņš „Kārums” ieguva trešo vietu, liecinot par sabiedrības vēlmi pēc eksotisko augļu garšām.
 

Ieva Ražinska ,“Food Union” mārketinga direktore, apgalvo, ka 2018.gadā par svarīgu tirgus veiksmes faktoru kļuva spēja saskatīt iespējas un apvienot pieredzi ražošanā. „Mēs guvām iedvesmu jauniem produktiem, izvērtējot tirgus tendences un izmantojot savu pieredzi. Redzot pozitīvu vērtējumu mūsu 2017. gada jaunumam – „Kārums” biezpiena sieriņam citronu glazūrā, radās ideja izveidot citronu glazūru arī saldējumam „Pols”. Savukārt, meklējot jaunas idejas biezpiena sieriņiem ar augļiem, tika izvērtētas tendences citās piena produktu kategorijās – tā tika radīts mango „Kārums”,” – saka I. Ražinska.
 

Abu produktu veiksme ir pierādījums, ka labākie rezultāti tiek sasniegti, kopā apvienojot “Food Union”  grupas ekspertu pieredzi, zināšanas un izpratni par Latvijas tirgu un patērētāju garšas priekšrocībām. Šī mijiedarbība uzņēmumam ir ļāvusi uz jaunu garšu meklējumiem paskatīties ārpus konkrētās produktu kategorijas un smelties iedvesmu jaunumu izstrādei.
 

„Uztaustīt tirgus pulsu, zināt patērētāju vajadzības un spēt pārsteigt viņus ar jauniem ikdienā lietojamiem produktiem nav viegls uzdevums. Jau vienpadsmit gadu vērojam, kā ražotāji aug un pilnveidojas, cik kreatīvi tie cīnās par patērētājiem, izmantojot radošumu un fantāziju. Viņu panākumus modernā tirdzniecība ļauj ļoti skaidri aprēķināt un izmērīt ne tikai ar objektīviem pārdošanas radītājiem, bet arī ar patērētāju vērtējumu,” – apgalvo Ilona Leppa kompānijas Nielsen izpilddirektore Baltijas valstīs.
 

“Nielsen” ir starptautiska mērījumu un datu analīzes kompānija, kas sniedz pakalpojumus vairāk nekā 100 valstīs visā pasaulē. Katru gadu “Nielsen” analizē un izvērtē pārtikas un mājsaimniecības preču svarīgāko kategoriju 18 grupas, sākot no piena un beidzot ar veļas mīkstinātājiem. Pirmajā posmā katrā kategorijā tiek izraudzīti trīs pieprasītākie jaunie produkti. Otrajā posmā pircēji nosaka produktus, kas visvairāk atbilst tendencēm - vai produkts ticis pamanīts, iegādāts, novērtēts un vai iegādāts atkārtoti. Gadā uzvarējušo produktu nosaka indekss, kas izveidots, balstoties uz objektīviem apgrozījuma datiem, kā arī individuālu klientu novērtējumu.

24.04.2019 12:00

NORMUNDS STAŅĒVIČS KĻŪST PAR FOOD UNION VADĪTĀJU EIROPĀ

Ar šī gada aprīļa vidu līdzšinējais starptautiskās piena produktu un saldējuma ražošanas grupas Food Union finanšu direktors Eiropā un AS Rīgas piena kombināts valdes priekšsēdētājs Normunds Staņēvičs kļūst par Food Union Eiropas divīzijas vadītāju. Staņēviča pienākumos ietilps pārraudzīt un vadīt Food Union uzņēmumu attīstību Baltijas valstīs, Dānijā, Norvēģijā un Rumānijā.

Lasīt vairāk
21.03.2019 9:38

Sākas Food Union atbalstītā Dr. Klaunu akcija

Biedrība “Dr.Klauns” uzsāk savu ikgadēju labdarības akciju “Palīdzi Dakterim Klaunam būt tur, kur viņu gaida!”. “Food Union” Dr. Klaunus atbalsta jau sesto gadu pēc kārtas un arī šogad aicina līdz 29.aprīlim ziedot, iegādājoties “Rasēns” produktus vai ziedojot veikalos “Rimi Latvia” izvietotajās akcijas kastītēs. Tāpat ir iespējams pieslēgt regulāros maksājumus – ziedojumu internetbankā Dakteru Klaunu darba atbalstam. Visi saziedotie līdzekļi tiks novirzīti Dakteru Klaunu regulāram ikdienas darbam, un palīdzēs viņiem būt tur, kur gaida mazie pacienti, viņu vecāki un mediķi – Latvijas slimnīcās.

Lasīt vairāk
05.03.2019 14:47

VALMIERAS PIENS – TREŠAIS IEKĀROJAMĀKAIS DARBA DEVĒJS VIDZEMĒ

1.martā “TOP darba devējs 2018” svinīgā ceremonijā Food Union grupā ietilpstošais “Valmieras piens” tika atzīts par trešo iekārojamāko darba devēju Vidzemē. Respondenti atzīmējuši, ka “Valmieras piens” savu augsto novērtējumu ieguva pateicoties uzņēmuma atpazīstamībai un labai reputācijai.

Lasīt vairāk
Vairāk jaunumu

Mediju kontaktpersona

Ērika Kirsone-Kriviņa 

As "Rīgas piena kombināts" sabiedrisko attiecību konsultante

erika.kirsone-krivina@mmacomms.lv

+371 26390540