Meklēt

Preses relīzes

Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums Food Union par godu Latvijas valsts simtgadei gadu pirms tās klajā laiž iemīļotā zīmola Kārums jubilejas biezpiena sieriņu, kura iepakojums simbolizē Latvijas iedzīvotāju mīlestību pret Latviju un to, ka katrs cilvēks veido Latvijas valsti.

”Kārums” ir Latvijā iecienītākais piena produktu zīmols un viens no pārdotākajiem Latvijas produktiem kopumā, lietots gan ikdienā, gan svētkos, gan kā suvenīrs. Katrs “Kārums” biezpiena sieriņš iemieso prieku, smieklus un māju sajūtu neatkarīgi no tā atrašanās vietas. Gada laikā tiek saražoti vairāk nekā 70 miljoni biezpiena sieriņu, kurus ik dienu bauda latvieši ne tikai Latvijā, bet arī ārvalstīs – Lielbritānijā, ASV, Izraēlā, pat Austrālijā, kā arī ārvalstu iedzīvotāji neskaitāmās vietās pasaulē. Piemēram, Igaunijā “Kārums” ir vispirktākais biezpiena sieriņš,” stāsta Artūrs Čirjevskis, SIA Rīgas piensaimnieks (Food Union grupa) valdes loceklis.

Ja mēs varam kaut kā iepriecināt Latviju, simtgadi sagaidot, tad pateicoties tā popularitātei, tieši “Kārums” ir labākais Latvijas simtās jubilejas sveiciena nesējs. Jubilejas sieriņa garša būs klasiskā “Kārums” vaniļas sieriņa garša, savukārt tā iepakojums  turpmāko gadu ik dienu mīļā veidā aicinās stiprināt apziņu “Es esmu Latvija” un “Mēs mīlam Latviju!”. Esam pateicīgi Kultūras ministrijas Latvijas valsts simtgades birojam par atbalstu projektā, jo kopīgi mēs varam vēl vairāk uzsvērt šī datuma nozīmību, kas pietuvina Latviju tās simtgadei,” papildina Ieva Ražinska, Food Union mārketinga vadītāja.

“Kārums” vaniļas biezpiena sieriņš LV100 jubilejas iepakojumā veikalos ir pieejams no šī gada 18. novembra. Jubilejas “Kārums” ir pieejams arī 7gab biezpiena sieriņu jubilejas multipakā. Šī ir pirmā no “Kārums” zīmola Latvijas valsts simtgades jubilejas aktivitātēm, kuras pārsteigs un iepriecinās “Kārums” cienītājus nākamā gada laikā.

“Kārums” – viens no tautā mīlētākajiem zīmoliem, kura produkti top tikai labāko piena meistaru uzraudzībā, neizmantojot konservantus un ražojot tikai dabiskus produktus.

13.12.2018 12:00

Izdota rokasgrāmata par koši pelēko latvieti – iepazīsim paši sevi!

Grāmata “Latvietis. 100 nacionālās īpatnības”, kuru sastādījis, skaidrojis un komentējis Ilmārs Šlāpins, ir stāsts par mums pašiem jeb rokasgrāmata par koši pelēko latvieti. Tā tapusi sieriņa Kārums virsvadībā, apkopojot tipisko latviešu spilgtākās īpatnības – vērojot viņus, izzinot domas, klausoties izteikumus, – tādā veidā atklājot patieso simtgades latviešu tēlu.

Lasīt vairāk
12.12.2018 13:00

“RASĒNS” KLĀSTAM PIEVIENOJAS DIVI JAUNI JOGURTI AR KONFEKTĒM

Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums Food Union ir paplašinājis bērnu iecienītā zīmola Rasēns produktu klāstu ar diviem jauniem jogurtiemTie ir pieejami ar vaniļas un zemeņu-banānu garšu, un tos papildina piena šokolādes konfektes cukura glazūrā.

Lasīt vairāk
29.11.2018 17:24

Rīgas Piena Kombināts īsteno pētījumu par jaunu saldējuma produktu izstrādi

AS „Rīgas Piena Kombināts” īsteno individuālo pētījumu numurs 1.2.1.1/16/A/004 “Jaunu saldējuma produktu izstrāde” Latvijas pārtikas kompetences centra (turpmāk - LPKC) projekta  ietvaros.

Lasīt vairāk
Vairāk jaunumu

Mediju kontaktpersona

Ērika Kirsone-Kriviņa 

As "Rīgas piena kombināts" sabiedrisko attiecību konsultante

erika.kirsone-krivina@mmacomms.lv

+371 26390540