Meklēt

Preses relīzes

Piena pārstrādes uzņēmuma Food Union piena produktu zīmols Rasēns ir radījis divas aizraujošas digitālās platformas bērnu un jauniešu talantu attīstīšanai. “Rasēns Triku skola” platformā trikuskola.lv jaunieši ir aicināti attīstīt un parādīt savus talantus, sekojot Latvijā pazīstamu youtuberu un triku ekspertu piemēriem, savukārt Rasēns TV Youtube kanālā ikviens tā skatītājs var kļūt par reportieri, atklājot kādu interesantu un izglītojošu vietu jauniešiem.

Mobilo ierīču lietošana bērniem un jauniešiem jau ir kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu, esot gan kā saziņas un informācijas ieguves rīks, gan kā izklaides rīks un palīgs mācībās. Izveidojot divas digitālās platformas, Rasēns aicina bērnus izmantot mobilās ierīces sevis pilnveidei – savu talantu atklāšanai un parādīšanai to citiem. Piedāvājot unikālu, interesantu un speciāli radītu saturu, Rasēns aicina bērnus nesēdēt mājās uz dīvāna, bet gan doties izzināt sevi un pasauli, nodarboties ar jaunradi, pavadīt laiku fiziski aktīvās nodarbēs un aktīvi un atbildīgi komunicēt ar līdzīgi domājošiem,” skaidro Ilona Jaroša, Rasēns zīmola vadītāja.

Lai bērnu brīvā laika nodarbošanās veicinātu arī viņu attīstību un tos pievērstu aktīvam un veselīgam dzīvesveidam, Rasēns zīmols radījis platformu trikuskola.lv, kurā apkopoti Latvijā zināmu youtuberu, triku ekspertu un bērnu radītie video. “Rasēns Triku skolas” platformā ikviens var izvēlēties, kādā kategorijā vēlas attīstīt savas spējas, piemēram, jauni deju soļi, mājas triki vai viegls veids matemātisko uzdevumu izpildei. Pēc video noskatīšanās skolēni ir aicināti iemācīties triku un to atkārtot, nofilmējot un publicējot savos sociālo mediju profilos un digitālajā platformā. Uzzināt vairāk var šeit – http://www.trikuskola.lv.

Youtube kanāls Rasēns TV ir pirmais jauniešu kanāls Latvijā, kura saturu varēs veidot tā skatītāji. Kanālam ir trīs raidījumu vadītāji, populārie youtuberi Laurlācis, Sindija Lo un Jorets. Katrā no epizodēm viņi dodas izmēģināt interesantas vietas Latvijā, savukārt ikviens skatītājs ir aicināts ieteikt nākamās vietas, uz kurām doties raidījuma vadītājiem. Ikvienam skatītājam arī pašam ir iespēja kļūt par īstu reportieri un doties piedzīvojumos kopā ar filmēšanas komandu, kā arī pašiem veidot savus video. Pāris nedēļu laikā kopš Rasēns TV atklāšanas, kanāls sasniedzis jau 110 tūkstošus skatījumu un Rasēns TV jaunākais raidījumus ir iekļuvis Latvijas skatītāko video (trending videos) topā. Ikviens ir aicināts apmeklēt Rasēns TV kanālu, ejot uz https://www.youtube.com/channel/UCPJhz4pXrPrzLe3F_RJ1gKw.

 

13.12.2018 12:00

Izdota rokasgrāmata par koši pelēko latvieti – iepazīsim paši sevi!

Grāmata “Latvietis. 100 nacionālās īpatnības”, kuru sastādījis, skaidrojis un komentējis Ilmārs Šlāpins, ir stāsts par mums pašiem jeb rokasgrāmata par koši pelēko latvieti. Tā tapusi sieriņa Kārums virsvadībā, apkopojot tipisko latviešu spilgtākās īpatnības – vērojot viņus, izzinot domas, klausoties izteikumus, – tādā veidā atklājot patieso simtgades latviešu tēlu.

Lasīt vairāk
12.12.2018 13:00

“RASĒNS” KLĀSTAM PIEVIENOJAS DIVI JAUNI JOGURTI AR KONFEKTĒM

Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums Food Union ir paplašinājis bērnu iecienītā zīmola Rasēns produktu klāstu ar diviem jauniem jogurtiemTie ir pieejami ar vaniļas un zemeņu-banānu garšu, un tos papildina piena šokolādes konfektes cukura glazūrā.

Lasīt vairāk
29.11.2018 17:24

Rīgas Piena Kombināts īsteno pētījumu par jaunu saldējuma produktu izstrādi

AS „Rīgas Piena Kombināts” īsteno individuālo pētījumu numurs 1.2.1.1/16/A/004 “Jaunu saldējuma produktu izstrāde” Latvijas pārtikas kompetences centra (turpmāk - LPKC) projekta  ietvaros.

Lasīt vairāk
Vairāk jaunumu

Mediju kontaktpersona

Ērika Kirsone-Kriviņa 

As "Rīgas piena kombināts" sabiedrisko attiecību konsultante

erika.kirsone-krivina@mmacomms.lv

+371 26390540